Äntligen!

Ja nu äntligen är det måndag, inte ofta jag kan säga det men idag så är det ÄNTLIGEN MÅNDAG! Idag har J och jag varit och handlat på solbacken=)Städat hela huset=)Lillen har kommit från dagis och just ätit sitt mellanmål som han bokstavligen älskar=) Har ju jobbat helg som har gått lite si så där... Jag är ju super förkyld och i går kväll nös jag 8gånger på raken=( och mina bihålor känns som om dom är helt igenstockade. Huvudet kommer väl att sprängas eller nått. Men måste väl bli bättre snart. Och idag ska vi fara och hämta våran nya familje medlem Elizabeth och vad det är för en det avslöjar jag sen=) Vi ska var där kring fyra så vi ska åka kring halv tre. Sen har jag bestämt att vi ska äta PIZZA! idag känns som en sån dag. Sen blir det bara att mysa med familjen se nån bra film i kväll för jag är LEDIG! i morgon. Snart blir det även Bodenresa för Pappa fyller ju 80ÅR!!! Men det kan man VERKLIGEN INTE TRO! Vart tar åren vägen? Urs nu lät det som om jag vore typ 100år, ja iof så känns det så vissa gånger;) Nä nu ska jag packa det vi ska ha med oss och ja snart så bär det av=) Höres 5öres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0