Länge sen sist....

Ja mkt har hänt sen sist=)
Vi har varit hemma i Boden en sväng pappa fyllde 80år, vilket man inte kan tro=) Var serkligen super roligt att få träffa släkten igen(händer alldeles för sällan)
Fredag12 pappas fördelsedag, firades i en hyrlokal var mysigt och fick träffa min brors barns barn(urs så gammal jag känner mig nu) i vilket fall som hellst vart jag bebis sugen igen;) MUMS för de goda tårtorna=) Jag har insett med denna resa att jag verkligen suger i poker, måste vara mitt pokerface haha...
Lördag 13 var vi till min brors dotter och hennes kille och såg film vilket var jätte mysigt=) annars var det en mkt lugn dag(tur var väl det, hade en dunder huvudverk från fre kväll till lör ef. middag) Var på dollars och shoppade ett lila halband i läder med silver ben runt om till Penny, hon vart skit söt=) Min lilla älskling... Söndag 14 var vi med pappa och sen for vi till min syster som nyss blivit frisk från sin magsjuka(urs). Så barnen fick leka och vi tog hundarna och gick en prommis så kännseln i mina ben försvann=) men det var mkt trevligt. Tack kära syster=) Sen sa vi hejdå till alla andra och åkte vidare mot luleå och där hälsade vi på min faster och hennes man(efter mkt om och men)....Först körde vi fel ett Xantal gånger sen om inte det var nog så körde JOEL fast i en korsning, det ni! Inte många som kan gör det=) haha, vi fick iaf vofflor sylt och grädde där TUSEN TACK ÄLSKADE FASTER! sen fälrjde dom med oss till min farbror en snabbis så vi fick säga hej iaf. Sen till min andra bror och hans familj trevligt trevligt. Sen bar det av hemmåt...

Måndag/Tisdag
Jobbade jag på som vanligt.

Onsdag Morgon just när tim skulle fara på dagis så såg jag att Penny hade borta päls på ryggen och hela hennes vänster sida NEJ!!!!!! trodde hon blivit sjuk men då skyndade tim att berätta att han hade ju FRISERAT Penny inför våran kommande utst!!!! Gissa om jag vart glad?! NÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inte precis där gick våra utst planer minst ett halvår framöver bort=/ FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joel har fyllt år=) I fredags så då var det tårta och pressenter som gällde=) Farfar och H kom förbi och fikade och hade en trevlig stund tillsammans=) sen kom J syster och hennes kille P på besök mer fika och sen PIZZA=) mysigt och roligt=)

Tim är förkyld=/
Har en dum hosta som förhoppningsvis försvinner snart... har recept fria medc hemma åt han så han får sova iaf.

Penny har börjat löpa
, och "dra" med sparken=) Ja som sagt så började Penny att löpa i lör 13 när vi var hos pappa, så är hon en "stor" tjej mammas bebis;) sen var jag på arken och fyndade ett magbälte i töjbar rem samt tillhörande koppel av töjbar snodd. Världens bästa köp!
Helt perfekt när jag tar sparken och far ut en runda runt kvarteret med penny hon drar och fattade sen första gången hur hon skulle göra, men eftersom hon inte är röntgad ännu så tar vi bara små korta turer där hon nästen inte drar alls...

Söndag 21 Var till farfar och H på fm. en sväng fick jätte gott fika och en trevlig pratstund, hittade ett par pjäxor, skidor, stavar som jag ska få låna och prova på längdskidor med penny, ja jag är försäkrad;)
Ska bli super kul att se hur hon gör då=/
Sen en sväng på Arken köpte ett till bälte förr 379kr NU 198kr VILKET KLIPP! Så nu har jag och Joel var sitt=) Sen kom farmor och L förbi och grattade joel och dom bjöd på middag PIZZA(ser snart ut som en) ;) men gott var det=) och nu tar vi det bara lugnt... Joel har fixat så nu har vi en tv 38tummare och en DVD i sovrummet=) så nu ska jag och lillen gå och mysa, äta nått litet men gott;)

I morgon ska J ringa ang ett jobb så håll tummarna nu!

Annars så händer det nog inte så mkt ska fara i väg med allt papper(ser ut som om vi har en egen återvinning här hemma) Kanske panta några burkar...

Bilder på allt detta kommer när jag har mer tid ev i morgon, den som väntar på något gott....

Kommentarer
Postat av: Bea

oj ni verkar haft fullt upp =)



lät inte så roligt med en friserad penny =/ hoppas ni kan fara på utställning så fort som möjligt. hoppas att pälsbytet kommer snart

2010-02-22 @ 11:14:44
URL: http://beawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0