Mmm

Jag och T hade sovmorgon idag till kl 8 =) J fick upp i natt och ut och skotta snö, inte roligt men vi är tacksamma när lönen kommer.

Jag och T har sett på tv på morgonen och bara myst=)

Nyss kom J hem och hämtade T för att han skulle få föjla med pappa i traktorn, gissa om han var salig =)

Längtar tills dom kommer hem för då blir det glass i stora lass=) men fruktcoctail =) Kan inte bli bättre.

Ska bli en lugn helg hoppas jag då nästa vecka blir BARA jobb för mig=( Är sjukt less... Men men vad gör man inte för att få det att gå runt...

Jaja nu ska jag mysa med kissen(Bettan) som J vill kalla henne=) jag håller mig nog till Elizabeth eller Lizzy men som sagt kärt barn många namn hehe...

Här kommer en bild då vi var hos ga farmor och T och pappa skottade med traktorn






Mina Älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0