Skoter tur hos farmor

Igår tog vi det bara lugnt på förmiddan och sen ringde farmor och frågade om vi ville komma och köra skoter med dom. Och det ville vi gärna=)

Så vi var väl där vid ett tiden. och sen for vi mot Bureberget och skidstugan, jag T och A satt i pulkan medan J och farmor satt på skotern och L och L körde skotern framför...
Jag vart grymt åksjuk i pulkan då det gick lite som en berg och dalbana på vägen dit=( Men roligt var det iaf=)

Där så bjöd farmor oss på mat i skidstugan där dom hade en liten servering. Jag åt laxfile och klyftpotatis, Joel åt snitzel och klyftisar Tim åt barnskrov. SUPER GOTT!

Var där tills dom stängde kl tre. Sen bar det av hemmåt då fick jag åka med Joel på skotern och T och A i pulkan medan farmor åkte med dom andra på första skotern. Känndes kanon att slippa åksjukan=)
Sen stannade vi till hos P för att kolla på en rottis till pappa=) Hoppas hoppas dom ska passa varandra=)

Efter det åkte vi hem till farmor igen och fikade och hade en mkt trevlig pratstund=) fick varma mackor innan vi skulle börja bege oss hem igen.

TACK FARMOR OCH LARSSA FÖR EN ENORMT TREVLIG DAG! Hoppas vi kan göra om den=)

Väl hemma igen så vart det kvällsfika för T och sen sängen, ja vi var alla helt slut efter en underbar dag på skotern=) Hundarna som hade fått springa och busa var också helt slut och sov(snarkade) hela natten=)
Jag och J såg på en film och åt lite chips sen vart det kväller för oss också då jag skulle upp och jobba idag.

Så kan en bra dag se ut för oss=)

Nu ska jag duka fram middad som består av ris och chlicornkarne=) namnam

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0