Fredags mys!

Ja det nu är det fredags myst som gäller=)Har längtat hela veckan. Jobbet gick som smort idag, tror jag börjar få grepp om det nu;) Varit ute på lång prommis med hundarna och låtit dom få springa av sig, man kan verkligen inte tro att Winka ska bli 10år i vår=)Hon beter sig som 4 haha min lilla älskling. Fy fan vad jag är glad att hon är hemma igen. Vissa ska bara INTE ha hundar eller djur över huvudtaget! Nåja nu slipper vi vissa personer och det är vi tacksamma för... Jag J och T har varit och handlat(hittat en massa gott) Jag har varit ut med Totte i sele vilken han verkar gilla=) men det var nog i kallaste laget iaf hihi. Ikväll ska jag och min älskling se "Tusenbröder" säsong 1. och äta en massa onyttigt och sen blir det... ;) nog att sova=) Nä nu ska jag och lillen gå och busa och sen blir det natti natti för han. Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0