Wee nytt schema=)

Vart mkt bättre än väntat... Det brukar inte vara mkt som blir det;) Fick tillbaka mina långledigheter så... Vem vet snart blir det nog en resa=) Insåg efter mkt om och men att jag nog måste börja använda mina glasögon=/ ser inte skyltarna så bra på långt håll längre, måste nog kolla om synen snart är ju några år sen sist. T har haft en släng av magsjuka i veckan=( och J lika så och jag fick en förkylning så det har varit bättre veckor för oss... "Men det som inte dödar en gör en starkare" vilket jag tror stenhårt på... Längtar GRYMT MKT till på måndag då smäller det;) Jobbar helg i helgen så den går förhoppningsvis fort=) På sön kväll ska jag förbi SRK med Winka och hälsa på gammlabekanta=)Så håll i er=) Ja det var väl allt för denna gång... Nu blir det välförkänt mys framför tvn med min underbara STORA familj=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0