Äntligen!

Har J hittat sin drömhund tog ju ETT TAG men men nu har han ju äntligen hittat=)
Det är en dobbermann hane som blir 3år i sommar. Vi fick honom av min halvbror som av personligaskäl inte kunde ha kvar honom, jag måste ju erkänna att jag var lite skptisk i början men när jag fick träffa han så klev(hoppade) han rakt in i mitt hjärta=)

J ska börja gå kurs med "lillen" han heter egentligen Buster men J kallar han för DieselDoris haha kärtbarn många namn...

Han är underbar mot alla speciellt T som han ser är liten så han blir tvättad rätt ofta vilket inte alltid uppskattas av Tim hihi.

Helt underbart att se alla 3hundarna springa lös och den lycka som utstrålas av penny som äntligen har hittat en lek-kamrat som tål hennes lite vilda lekar=)

Har varit på 50års fest i helgen som var och då råkade jag glöma min kamera(senila jag) ska förhoppningsvis hämta den idag och då kommer bilder på Buster upp=)

Tack farfar för en otroligt fest=) var super kul att få träffa alla igen=) Och inte minst den GODA MATEN!
Måste vi göra om=)

Och måste ju berätta att Penny har blivit SUPER DUKTIG på inkallning när hon är lös även med andra hundar=) Går även super fot=) Hon har blivit en riktig liten lydnadshund =)

Hennes öron som hon har haft rätt mkt problem med har blivit mkt bättre=)
Vi har berställt tid i Öjebyn för höft/armbågsröntgen +öronkoll och se om dom kan hitta nått. Så håll tummarna nu att hon är helt fri runt om...

Tim blir bara duktigare för varje dag som går... Han hjälpler mig med hundarna och tar väl hand om sin hamster=)

En tråkig nyhet är ju att nu ser man att Winka har blivit gammal=( hon är inte riktigt med som förut... men hon är ju ändå 10.5år så man kan ju inte begära att hon ska vara en unghund resten av livet(fast man skulle vilja).

Idag blir det prommis med hundarna till någon lekpark så T får leka av sig =) Sen blir det en sväng på Arken där hundarna ska få var sitt hundben. Ikväll blir det lössläppning av alla 3 igen=) det försöker vi göra varje kväll.

Nä nu ska jag gå och se vad vi kan hitta på till middan... Så den är klar när J kommer från jobbet=)

Pööss!

Kommentarer
Postat av: Bea

vill se bilder =)

2010-05-13 @ 21:23:36
URL: http://beawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0