Måndag!

Jaha så var det måndag igen...

Urs vad tiden går fort=( Nu när det närmar sig sommaren vill jag att dagarna kunde vara längre och tiden gå saktare...

Idag har jag och Tim varit på stan med E och T samt lille W hihi så jätte söt alltså=)

Tim fick sig ett par gröna läckra foppatoffler såm liknar hundhuvud samt en pin att stoppa fast på toffeln med Bärgarn. Han vart så glad=) Jag köpte även mig ett par =)
Sen gick vi igen clasohlson där hittade jag en massa bra att ha saker=) sen gick vi in på lekia och köpte T en boll med Blixten på=) Nu är det foootbolls dags=)

Sen gick vi på Ica och köpte mjukglass vädret var inte det bästa men glass är gott när som hellst=)
Vidare gick vi sen hem till E där vi go fikade och pratade en stund, var mkt trevligt och det gör vi gärna om=)

Åkte hem för att fixa vissa dåliga saker... Åt god middag med Joel och tim=)

Städade lite.

nu ska jag se lite på tv innan jag ska göra kväll

Byyye!

Kommentarer
Postat av: Bea Burvall

jag sparar ner bilden på datorn, och infogar den sen i mitt inlägg =)

2010-05-27 @ 22:28:16
URL: http://beawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0