Vilken Underbar Ledighet=)

OJOJ vilken underbar ledighet jag har haft alltså=)

Förra torsdan blev jag ledig i 6dagar=) JIIIIIIPPPIIII!!!!!!

Och när jag kom hem den kvällen hade pappa kommit=)=) Min underbara PAPPA!!
Alltid lika roligt när han kommer=) synd bara att det inte är så ofta som vi vill=/ Men vi har hunnit med en massa saker under veckan=)

Ätit en massa gott;)
Varit till ga farmor, träffat farfar och H där mkt trevligt solade gjorde vi också=)
Varit på solbacken en runda och det var trevligt de med=)
Ätit glass på Bergsby kiosken=) Inte så LITE;) heller....
Varit på grillparty till S och M MKT trevligt=)Joel var såå mysig sååå=) Tyvär vart jag bara mer och mer häst sugen efter att få känna av hästlukten igen=)
Min kära moster och hennes man har varit förbi i sön och fikat jag hade bakat en sockerkaka med choklad=)
Jag och pappa har hunnit med att tala en del på tu man hand och det var roligt att få ha sin pappa i fred;)
Vi har som sagt städat på baksidan och tagit fram ute möblerna och allat vart JÄTTE fint=) sååå nöjd=)
Har hunnit fixat min cykel och hunnit med några turer med Buster och det gick kanon bra=) Har bytt foder till han med och det verkar funka just nu är han inte 100 i magen men det kan ju bero på värmen men vi får hålla koll och hoppas det går över...
Vi har varit och släppt hundarna varenda kväll och dom verkligen älskar det=)
Har tagit en massa bilder från den här veckan som jag kommer att lägga upp i morgon(är alldeles för trött just nu) då jag har spenderat hela ef/kvällen på lekparken(man kan ju undra vem som lekte mest mamma eller tim?)

NattNatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0